Bejelentkezés az ügyfélkapuba

Nyilvántartás

Az InnoSPED teljes körû nyilvántartást valósít meg, melynek segítségével a fuvarszervezéshez és egyéb tevékenységhez kapcsolódó feladatok hatékony, gyors és precíz végrehajtásához megfelelõ adatrendszerek állnak rendelkezésre. A szoftver segítségével átláthatóvá és kezelhetõvé válnak az adatok és összekapcsolásuk révén átfogó kalkulációkra is lehetõség nyílik.

HR nyilvántartás
•    sofõrök
•    irodai alkalmazottak

A HR nyilvántartás segítségével a rendszer az alkalmazottak összes szükséges adatát tárolja, kezeli, ezáltal komplex tervezésre is alkalmas. A rendszer képes az adott fuvarfeladat paramétereit figyelembe véve a legalkalmasabb jármûhöz, a legmegfelelõbb sofõrt kiválasztani. A sofõrök mellett a szerelõk, fuvarszervezõk, adminisztrátorok és egyéb munkatársak nyilvántartását is megvalósítja, ami nagy mértékben leegyszerûsíti és pontosabbá teszi a munkaerõ menedzsmentet. A HR modul nemcsak az irodai alkalmazottak teljesítményének mérésére, bérének, juttatásainak kalkulációjára képes: az InnoSPED a jármûkövetõ rendszer funkciói segítségével a sofõrök teljes körû bérkalkulációját is segít elkészíteni - figyelembe véve a vezetési illetve pihenõidõt, napidíjat egyéb juttatásokat, valamint a vonatkozó jogszabályokat.
(Teljesítmény mérések-értékelések, munkaidõ adatok, munkabérek, stb.)

Partner nyilvántartás
•    Alvállalkozók
•    Szerzõdéses partnerek
•    Ügyfelek

A rendszer átfogó partnernyilvántartást valósít meg, ennek segítségével megfelelõ rendszerezett kategóriákban tárolja a különbözõ típusú partnereket. Itt rögzíthetõek az igénybe vett alvállalkozók adatai, paraméterei, a cég szerzõdéses partnerei és a teljes körû ügyfélnyilvántartás is itt zajlik. A felvitt adatok alapján sokféle mûvelet és lekérdezés végezhetõ (pl.: adott fuvarfeladatra, munkára alkalmas partnerek listázása; ügyfelekre vonatkozó tartozások lekérdezése stb.)

Jármûnyilvántartás

•    Saját jármûpark
•    Alvállalkozói jármûpark

A szoftver képes a saját és az alvállalkozói jármûpark teljes körû kezelésére, nyomon követésére. A rendszerbe rögzíthetõ a jármûvek összes adata (mûszaki adatok, engedélyek, szervizadatok, költségek, kapacitás kihasználtsági adatok, stb.). A feltöltött adatok alapján automatikus kalkulációkat végez a rendszer, az adott fuvarfeladathoz képes hozzárendelni a megfelelõ jármûveket, valamint figyelmeztetéseket-riasztásokat küld a megfelelõ felhasználóknak pl.: az engedélyek lejáratáról vagy az aktuális szervizfeladatokkal kapcsolatosan.

Anyagnyilvántartás
•    Teljes körû raktárnyilvántartás

Nem kell többé találgatni, raktárban keresgélni vagy a legutóbbi leltáríveket bújni, hogy kiderüljön van e még az adott alkatrészbõl a raktárban. Az InnoSPED olyan átfogó eszköz, anyag és raktárnyilvántartást biztosít, amellyel idõt és pénzt takaríthat meg a hatékony anyag- és raktárkezelés segítségével. Naprakész információk, cikkszámos és darabszámos árukövetés, vonalkódos termékfelismerés.

Gumi nyilvántartás
Az InnoSPED nyomon követi a jármûveken lévõ gumiabroncsok adatait és futásteljesítményüket, ezek alapján átlátható és naprakész adatokat biztosít a jármûveken futó gumiabroncsok állapotáról és figyelmeztet a szükséges karbantartásokra, cserékre.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Itt adhatja meg, hogy mennyi jármű tartozik flottájába.
Amennyiben flottája már rendelkezik járműkövetéssel, megadhatja az alkalmazott követési rendszert.
Kérjük adja meg számmal: háromszor kettő.
 
Kiemelt partnereink